Ücretli onarımlarda, üretici onaylı %100 orjinal yedek parça kullanımı ile kaliteli işçilik hizmetini onarım garantisi ve uygun fiyat avantajıyla beraber sunuyoruz.
Sarı leke problemi olan LG G2 telefonumun ekranını garanti kapsamında değiştirdiler, bu beni çok memnun etti ama telefonu elime aldığım zaman ekranın kenarında açıklık olduğunu ve ışık sızdığını gördüm. Mail yoluyla tekrar iletişime geçtim ve tekrar gönderirsem hemen düzelteceklerini söylediler. o gün telefonumu tekrar gönderdim ve 3 gün sonra sorunum giderilmiş bir şekilde telefon bana ulaştı. Deltaya teşekkür ederim:) Maillerime, telefonlarıma her zaman ilgi gösterdiler ve yardımcı oldular. Nihayetinde sorunum çözüldü ve çok mutluyum. Şimdi arkadaşıma LG G3 alacağız ve yine Delta garantili olmasına dikkat edeceğim. Bütün çalışanlarına teşekkür ediyorum. Kaliteli hizmet, müşteri memnuniyeti:)
özgen kırmızıbekmez21.08.2015 17:25
Ekranında sorun olan LG G3 telefonumu gönderdim ve 10 gün içinde ekran değişimi garanti kapsamında yapıldı. Son derece profesyonel çalışılıyorlar, her adımdan sistem üzerinden bilgi sahibi olabilirsiniz. Çok memnum kaldım, çok teşekkür ederim.
Gökbora Dikeç26.11.2015 23:28
Telefonum İstanbul Bilişim Aracılığıyla Servisinize Geldi. Müşteri Hizmetleri Sonrası Web Sitesindende Takibimi Yapabileceğimi Öğrendim. Müşteri Hizmetleri de Müşteriyle İlgiliydi. Teşekkür Ederim. Cihazım Tamir Olduktan Sonrada Cihazla İlgili Yorumları Yazacağım.