Arıza Bildirim Formu ve Servise Ürün Göndermek

Arıza Bildirim Formu ve Servise Ürün Göndermek

Arızalı olan telefonunuzu isterseniz satın almış olduğunuz bayi aracılığıyla ya da bizzat servisimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile ücretsiz olarak yollayabilirsiniz.

  • Cihazınızı satın aldığınız noktaya teslim ederken teslim tutanağı doldurmayı ve kopyasını saklamayı unutmayınız.
  • Gerektiği durumlarda ürününüzün resimlerini çekebilirsiniz.
  • Arıza Bildirim Formu’nu yazdırıp eksiksiz olarak doldurunuz.
  • Belgeyi yazdıramıyorsanız Form üzerindeki bilgilerin hepsini bir dosya kağıdı üzerine el yazısı ile yazınız.
  • Form üzerindeki alanların eksik doldurulması durumunda cihazınızın Teknik Servis Süreci başlatılmayacaktır.
  • Ürününüzün satış faturasının fotokopisini evraklara eklemeniz gerekmekte.( Servise yollanan orijinal faturaların kaybolmaları durumunda firmamız sorumlu tutulamaz.)
  • Ürün içindeki kişisel bilgilerinizi yedeklemeniz gerekmekte ve ürün içerisinde bulunan kişisel kullanıcı hesapları  (Gmail Hesabı , Xiaomi Hesabı, Huawei Hesabı , İcloud Hesabı vb.)çıkış yapılarak kaldırılmalı ve ekranda bulunan kişisel olarak oluşturmuş olduğunuz şifreler (Pin, Ekran Deseni, Parmak izi ve İris verileri) kapatılmalıdır.
  •  Ürün kilitlenmelerinde servis prosedürü gereği ürünlere yazılım güncellemeleri yapılacaktır. Kullanıcı hesapları kilitlendiğinden ve kullanıcı bilgisi olmadığından cihazlara arıza tespiti ve onarımı yapılamamaktadır. Yapılan güncellemelerde çıkacak olan ücretli onarım ödemeleri kullanıcı tarafından karşılanacaktır.
  • Servise gelen cihaz veya ürünlerin onarımı ve servis işlemleri sırasında cihazda bulunan kayıtlı bilgiler (rehber, galeri ve daha sonradan yüklemesi gerçekleşen verilerin) silinmesi mümkündür. Bu nedenle bilgilerin kullanıcı tarafından servis noktasına gelmeden yedeklenmesi gerekmektedir. Oluşabilecek kayıplardan firmamız sorumlu değildir.
  • Doldurduğunuz Arıza Bildirim Formu , Fatura Fotokopisi,  Ürün ve göndereceğiz aksesuarları kendi kutusunda yada zarar görmeyecek bir şekilde sağlam olduğunu düşündüğünüz bir kutuya koymanız gerekmektedir.
  • Cihazınızın orijinal kutusu yok ise taşıma sırasında deforme olmayacak bir ambalaja koymanız gerekmektedir. (Yanlış ambalajlama ve kargo sırasında meydana gelebilecek hasarlardan firmamız sorumlu tutulamaz. Oluşabilecek hasar ve kayıplarında sorumluluk kargo firmasına ve kuryeye aittir.)
  • Yukarıda belirtilmiş hususlara özen göstererek hazırlamış olduğunuz gönderinizi havalı bir poşet içine yerleştirip, kargo şirketine teslim ediniz. Kargo poşetinde oluşan en ufak hasarlarda teslim alınmadan önce tutanak tutularak kayıt altına alınır ve kargo firmasına bildirilir.
  • Cihazı teslim eden müşteriler bu esaslara uymayı kabul ederler.

Gönderime hazır olan paketinizi Anlaşmalı Kargo Şirketlerimiz olan Yurtiçi kargo (Anlaşma No: 196888155) Delta Servis Merkez Onarım servisimize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Dilerseniz size en yakın olan Bölge Servisimizi belirleyip güvenle servis onarım merkezlerimize yollayabilirsiniz.