delta-kvkk

KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ Şirketimiz Delta Gsm Aksesuar Elek. Bilg. ve Teknik Servis Hiz. San. Tic. Ltd. Şti. (“DELTA”), 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) kapsamında Veri Sorumlusu olarak, kişisel verilerinizi KVKK ile belirlenmiş sınırlar çerçevesinde ve KVKK’da belirtilen durumlar için işleyebilecektir. İşbu Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metni (“Aydınlatma Metni”), Şirketimizin KVKK’nın 10. maddesinden doğan aydınlatma yükümlülüğümüzü yerine getirmek amacıyla hazırlanmıştır. 1. Veri Sorumlusu ve Temsilcisi Veri Sorumlusu, “Bahçelievler Mah. Mehmetçik sok. No:1/1 İç Kapı No:123 Bahçelievler / İSTANBUL ” adresinde mukim Şirketimiz “Delta Gsm Aksesuar Elek. Bilg. ve Teknik Servis Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.”dir. 2. Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı Veri Sorumlusu, gerekli olan tüm teknik ve idari tedbirleri almak suretiyle kişisel verilerinizi; kişisel verilerin korunması ile ilgili tüm mevzuatın öngördüğü sınırlar çerçevesinde, KVKK’nın 4. maddesinde yer alan; - Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olma, - Doğru ve gerektiğinde güncel olma, - Belirli, açık ve meşru amaçlar için işlenme, - İşleme amaçlarıyla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olma, - İlgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme ilkelerine uygun olarak işleyecektir. 2.1. DELTA tarafından sunulabilecek her türlü dijital uygulama ve www.deltaservis.com.tr adresli internet sitemizde yer alan ve/veya tanıtımı yapılan her türlü hizmet veya ürünler yönünden; Tarafımıza sağlamış olduğunuz adınız, soyadınız, T.C. kimlik numaranız, adresiniz ve e-posta adresiniz (“Kişisel Verileriniz”), KVKK’da öngörülen temel ilkelere uygun olarak, • Şirketimiz tarafından sunulan ürün veya hizmetlerden sizleri faydalandırmak için çalışmaların yapılması kapsamında; • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin satışının gerçekleştirilmesi; • Ürün ve hizmetlerimizin satış sonrası hizmetlerinin sunumu; • Uygulamalarımıza üye olunması durumunda üyelik kayıtlarının oluşturulması ve kimlik doğrulama işlemlerinin gerçekleştirilmesi; • Şirketimiz tarafından yürütülen uygulamalardan yararlanmanızın sağlanması ile ilgili platformların geliştirilmesi; • Müşterimizin talep veya şikâyetlerinin alınması ve yerine getirilmesi ile müşteri ilişkileri yönetimi; • Kampanya, promosyon veya tanıtım süreçlerinin yürütülmesi, • İş ortaklarımızın müşterilerimize yönelik sunduğu kampanya veya fırsatlardan faydalanılması halinde kimlik doğrulama işlemlerinin gerçekleştirilmesi, • Müşterilerimizin en iyi deneyimi yaşamaları ve müşterilerimizin en iyi şekilde ürün ve hizmetlerimizden faydalanabilmesi için analiz çalışmalarının gerçekleştirilmesi; - • Şirketimiz tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi kapsamında, • Muhasebe ve finans süreçlerinin yürütülmesi, • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi, • Pingbithealth Şirketi içinde gerekli operasyonel faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi ve ticari kararların alınması, • Mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amacıyla, DELTA tarafından işlenebilecek ve anılan işlenme amaçlarıyla uygun süre zarfında fiziksel veya elektronik ortamda güvenli bir şekilde saklanacaktır. 2.2. DELTA tarafından sunulabilecek her türlü dijital uygulama ve www.deltaservis.com.tr adresli internet sitemizde yer alan ve/veya tanıtımı yapılan her türlü hizmet veya ürünler yönünden; DELTA tarafından sunulan ürün ve hizmetler üzerinden paylaşmış olduğunuz adınız, soyadınız, e-posta adresiniz, rumuz, IP adresiniz, bağlantı tarih ve saat bilgisinin (“Kişisel Verileriniz”), KVKK’da öngörülen temel ilkelere uygun olarak, - 5651 sayılı Internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun ve alt mevzuatı uyarınca yasal yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi, - Kullanıcı tecrübe ve geri bildirimlerinin incelenmesi, takip ve değerlendirilmesi, - Delta ürünlerine bağlılık oluşturulması ve/veya arttırılması süreçlerinin değerlendirilmesi, - Ürün geliştirme ve araştırmalarının yapılması, - Her türlü Ürün bilgilendirmesi ve uygulamalarının gerçekleştirilebilmesi ve - Kullanıcıların temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemesi kaydıyla hukuken meşru menfaatler için gereken veya zorunlu olan durumlarda DELTA tarafından işlenebilecek ve anılan işlenme amaçlarıyla uygun süre zarfında fiziksel veya elektronik ortamda güvenli bir şekilde saklanacaktır. 3. Kişisel Verilerinizin Aktarılması Yukarıda açıklanan amaçlar kapsamında işlenen Kişisel Verileriniz; KVKK’da öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dâhilinde; • Ürün ve hizmetlerimizin satış ve satış sonrası hizmetlerimizden faydalanmanız amacıyla bayilerimiz ve yetkili iş ortaklarımız; • Bilgi teknolojileri kapsamında yazılım, bakım, güvenlik ve kişisel verileri barındırma gibi konularda hizmet alınan tedarikçilerimiz; • Çağrı merkezi hizmeti almış olduğumuz tedarikçimiz; • Kargo ve lojistik hizmeti kapsamında ürün teslimatını gerçekleştirebilmemiz amacıyla hizmet alınan tedarikçilerimiz; • Gerekmesi halinde hukuki destek aldığımız iş ortaklarımıza, • İş geliştirme ve projelerin yürütülmesi amacıyla hizmet alınan iş ortağı danışmanlık şirketleri; • Müşteri şikayetlerinin çözümü; müşteri memnuniyetinin sağlanması kapsamında ziyaretlerin organize edilmesi veya ticari ve operasyonel faaliyetlerimizin gerçekleştirilmesi için hizmet alınan Şirket ile; • İş ortaklarımızın müşterilerimize yönelik sunduğu kampanya veya fırsatlardan faydalanılması halinde kimlik doğrulama işlemlerinin gerçekleştirilmesi amacıyla iş ortaklarımız, • Müşteri memnuniyetinin sağlanması kapsamında ziyaretlerin organize edilmesi amacıyla ilgili Şirketler ile, • Hukuki yükümlülüklerimiz kapsamında kanunen yetkili kamu kurumları ile kanunen yetkili özel kurumlara aktarılabilecek, bunlarla paylaşılabilecek ve/veya bu kişilere kişisel verilerinize erişim hakkı verilebilecektir. 4. Kişisel Verilerinizin Toplama Yöntemi ve Hukuki Sebebi 4.1. DELTA tarafından sunulabilecek her türlü dijital uygulama ve www.deltaservis.com.tr adresli internet sitemizde yer alan ve/veya tanıtımı yapılan her türlü hizmet veya ürünler yönünden; Kişisel verileriniz elektronik olarak toplanmaktadır. Bu çerçevede kişisel verileriniz, KVKK’nın 4/II. maddesindeki öngörülen ilkeler ışığında, KVKK m. 5/II,c gereği sözleşmesel yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi veya 5/I gereği açık rıza temini suretiyle işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir. 5. KVKK’nın 11. Maddesi Gereği İlgili Kişi Olarak Haklarınız Kişisel Verisi işlenen İlgili Kişi olarak, aşağıda belirtilen iletişim kanallarından DELTA’ya ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya iletişimleri her zaman için durdurmasını talep edebilirsiniz. Bu husustaki açık bildiriminize göre, Kişisel Veri işlemleri yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Kişisel Verilerinizin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz edebilir, Kişisel Verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde bu zararın giderilmesi gibi konularda DELTA’ya her zaman başvurabilir ve bilgi alabilirsiniz. İşbu hususlar KVKK’nın 11. maddesinde açıkça düzenlenmiştir. Veri Sorumlusu DELTA’ya yapılan başvurular incelenerek tarafınıza mevzuatta öngörülen sürelerde dönüş yapılacaktır. Talebe ilişkin başvurular, Veri Sahibine Başvuru Formu’nu bizzat doldurmak ve kvkk@deltaservis.com.tr adresine mail atmak suretiyle yapılabilecektir. KVKK’nın 14. maddesi uyarınca başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hallerinde; ilgili kişi, veri sorumlusunun cevabını öğrendiği tarihten itibaren otuz ve her halde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na şikayette bulunma hakkınız bulunmaktadır. VERİ SAHİBİNE BAŞVURU FORMU 1. Genel Olarak Bu Veri Sahibine Başvuru Formu, Veri Sahiplerinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“KVKK”) 11. ve 13. maddeleri kapsamında Veri Sorumlusu Gsm Aksesuar Elek. Bilg. ve Teknik Servis Hiz. San. Tic. Ltd. Şti.’ye yöneltecekleri başvurularının hızlı ve detaylı şekilde incelenmesi ve neticelendirilebilmesi amacıyla hazırlanmıştır. 2. Başvuru Şekli Veri Sahipleri, KVKK’nın 11. ve 13. maddeleri uyarınca taleplerini yazılı olarak Veri Sahibine Başvuru Formu’nu bizzat doldurmak ve kvkk@deltaservis.com.tr adresine mail atmak suretiyle yapılabilecektir. KVKK ilgili hükümleri uyarınca başvurunun DELTA’ya ulaştığı tarih başvuru tarihi olarak kabul edilmektedir. 3. Veri Sahibine İlişkin Bilgiler KVKK’nın ilgili maddesi uyarınca yapacağınız başvurunuzla ilgili olarak, DELTA tarafından gerekli inceleme, değerlendirme ve neticelendirmeleri yapabilmemiz amacıyla aşağıdaki bilgileri eksiksiz şekilde doldurmanızı rica ederiz: EK Ad ve Soyadı: T.C Kimlik Numarası: Adres: Telefon: E-mail: Yukarıda tarafımıza sunmuş olduğunuz kişisel verileriniz, işbu formun değerlendirilebilmesi, sonuçlandırılabilmesi ve sizinle iletişime geçilebilmesi amacıyla alınmakta ve başka amaçlarla veri işlemeye konu olmamaktadır. DELTA ile olan ilişkinize dair uygun olan seçeneği işaretleyerek, mevcut ilişkinin hâlen devam edip etmediğini aşağıdaki boşlukta belirtiniz. Müşteri Diğer/Lütfen belirtiniz: 4. Veri Sahibinin Talepleri Veri sahibi olarak, KVKK’nın 11. ve 13. maddeleri kapsamındaki taleplerinizi ilgili kutucuğa ayrıntılı olarak yazınız. Destekleyici belgelerinizi ekleyiniz. Veri sahibi adına 3. kişiler tarafından yapılacak olan başvurularda, işbu form ile birlikte noterce onaylanmış vekâletnamenin, velayet/vesayet altında bulunan çocuklar adına yapılacak başvurularda ise bu Veri Sahibine Başvuru Formu ile birlikte velayet/vesayet ilişkisini tevsik edici belgelerin bir suretinin DELTA’ya gönderilmesi gerekmektedir. DELTA, başvuran Veri Sahibinden ilave bilgi talep edebilir ve kişisel veri sahibinin başvurusunda yer alan hususları netleştirmek adına, kişisel veri sahibine başvurusu ile ilgili sorular yöneltebilir. 5. DELTA’nın Başvurulara Cevap Verme Usulü ve Süresi KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, DELTA, kişisel veri sahiplerinin yapmış olduğu başvuru talepleri değerlendirilerek KVKK kapsamında öngörülen şekilde en geç 30 (otuz) gün içerisinde sonuçlandırılacaktır. Taleplere ilişkin olarak herhangi bir ücret talep edilmemesi esas olmakla birlikte, DELTA’nın Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen ücret tarifesi üzerinden ücret talep etme hakkı saklıdır. Bu Veri Sahibine Başvuru Formu, DELTA ile olan ilişkinizi tespit ederek, varsa, DELTA tarafından işlenen kişisel verilerinizi eksiksiz olarak ilgili başvurunuza doğru ve kanuni süresinde cevap verilebilmesi için tanzim edilmiştir. Hukuka aykırı ve haksız bir şekilde veri paylaşımından kaynaklanabilecek hukuki risklerin bertaraf edilmesi ve özellikle kişisel verilerinizin güvenliğinin sağlanması amacıyla, kimlik ve yetki tespiti için DELTA ek evrak ve malumat (Nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi sureti vb.) talep etme hakkını saklı tutar. Talep edilen bilgi ve belgelerin eksik olması durumunda, talebimiz üzerine bilgi ve belgelerin tamamlanarak tarafımıza iletilmesi gerekmektedir. Bilgi ve belgeler tarafımıza tam olarak iletilene kadar talebin sonuçlandırılmasına ilişkin KVKK madde 13/2’de belirtilen otuz (30) günlük süre askıya alınacaktır. Bu Veri Sahibine Başvuru Formu kapsamında iletmekte olduğunuz taleplerinize ilişkin bilgilerin doğru ve güncel olmaması ya da yetkisiz bir başvuru yapılması halinde DELTA, söz konusu yanlış bilgi ya da yetkisiz başvuru kaynaklı taleplerden dolayı mesuliyet kabul etmemektedir. 6. Kişisel Veri Sahibinin Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na Şikayette Bulunma Hakkı KVKK 14. maddesi uyarınca, kişisel veri sahibi, başvurusunun reddedilmesi, verilen cevabı yetersiz bulması veya süresinde başvurusuna cevap verilmemesi hallerinde, veri sorumlusunun cevabını öğrendiği tarihten itibaren otuz ve her halde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na şikayette bulunabilir. DELTA’ya başvuru gerçekleştirilmeden Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na şikayet söz konusu olamayacaktır. KVKK uyarınca yapmış olduğum bilgi edinme başvurusunun, yukarıda belirttiğim talep/talepler çerçevesinde değerlendirilerek sonuçlandırılmasını rica eder, işbu başvuruda tarafınıza sağlamış olduğum bilgi ve belgelerin doğru, güncel ve şahsıma ait olduğunu kabul, beyan ve taahhüt ederim. Kişisel Veri Sahibi’nin (Başvuru Sahibi’nin): Ad ve Soyadı: T.C Kimlik Numarası: Adres: Telefon: E-mail: